
El proper dimecres, 15 d’abril, se celebra el Dia Mundial de l’Art, una de les efemèrides més importants per a Taller d’Art, Cultura i Creació, ja que l’àmbit artístic és un dels més importants de l’entitat i està present en bona part dels projectes i activitats que desenvolupa.
Aquest any, malgrat la situació actual de confinament a causa de la Covid-19, es vol seguir celebrant aquest dia de la millor manera possible tot i les dificultats afegides. En aquest sentit, el 15 d’abril tindrà lloc ConnectART, una iniciativa de l’entitat per tal de portar l’art a casa i poder gaudir d’ell sense necesssitat de sortir d’ella.
ConnectART es realitzarà a través del perfil d’Instagram de Taller d’Art, Cultura i Creació (@taccbcn) a partir de les 13h i fins a les 14h en directe a través de l’opció que permet aquesta xarxa social. Així doncs, durant tota una hora els i les usuàries que es connectin al perfil d’Instagram de l’entitat podran gaudir de manera gratuïta de fins a tres accions artístiques diverses.
Aquí adjuntem la programació:
-13.00h Actuació musical a càrrec del grup La furla del Poblenou
-13.20h Recital de poesia a càrrec de l’artista Paula Quinteros
-13.40h Monòleg a càrrec de l’artista Peter Gynt
Des d’aquí us animem a tots i a totes a participar i a gaudir d’aquesta iniciativa per tal de defensar i promoure l’art com a eina de transformació i dinamització social.